Miért kezdtem el blogot írni?

Miért kezdtem el blogot írni online marketingesként?

Nem mondhatom, hogy nagy szövegíró vagyok, de mégis megírtam már több ezer karakternyi szöveget mindenféle témában, és egyre inkább azt éreztem, hogy van olyan téma, ami kikívánkozik belőle is.

Jómagam online marketingesnek vallom, de sajnos ma már ez egy nagyon divatszakma lett, és mindenki online marketinges, olyan is, aki dolgozott pár évet egy nagy ügynökségnél, volt pár ügyfele, elinditott pár hidetést, és kész, máris szakembernek mondja magát.

Pontosan az ilyen “szakemberek” miatt ma már mindenki bizalmatlan attól a szótól is, hogy online marketing. De miért is? Sokat gondolkodtam, mi az oka annak, hogy mindenki fél ettől a szótól, és inkább nem is érdekli.

De valójában mit is ad nekem az online marketing, miért nem szabad félni tőle - igazából innen kell elindulni, ha választ keresek a miértekre.

Én mindig is szerettem látni azt, ha egy ötletet másokkal is meg tudunk ismertetni úgy, hogy nem kell óriási pénzeket befektetni, nem kell milliókat költeni. Hál’Istennek ma már szinte kevés pénzzel el lehet érni azt, hogy sok emberhez, de főleg az úgynevezett célcsoportunkhoz eljusson mindaz, amit mi alkottunk meg. És ez itt a kulcsszó, mert hiszen mindenki képes megalkotni valamit, ami másoknak is fontos, ami másoknak is óriási segitség egy számukra fontos élethelyzetben. Igen, ez igy van - még az is fontos másoknak, ami én csinálok :)

Sokáig én sem hittem el, hogy ez igy van, de igy van, az élet addig-addig alakitotta, hogy eljutottam oda, hogy én is tananyagot készitek, tanitok, hogy segitsek neked, aki szintén egy fantasztikus dolgot készit, és mások életét segíti.

Na, de miért is szeretem az online marketinget?

Az alkotás öröme, az alkotás szépsége, maga a gondolkodás, a kitalálás folyamata az, ami széppé és igazán örömtelivé teszi számomra ezt a világot. Csak gondolj bele - van egy szuper terméked, és azon kell elkezdened gondolkodnod, hogy hogyan tudod a célcsoportodnak eljuttatni ezt a dolgot. Ugye milyen izgalmas? Mint amikor megtervezel egy kirándulást, vagy megtervezed a napod, leirod, számolsz, vázolsz és gondolkodsz - teljesen ugyanezt csinálom én is, ha online marketingről beszélek. Vagyis tervezek és gondolkodok :)

Ugye milyen jól hangzik?

Olvass tovább, muszáj egy új bekezdést kezdenem, mert hosszú lesz egyben :)